Total Pageviews

Saturday, January 22, 2011

assalamualaikum.
terlajak perahu boleh berundur,terlajak kata badan binasa. faham kan peribahasa nie. SUMPAH ! saya sedih tengok awak wt kawan awak cmni. ape dosa yg besar sangt ..



saya yang tak de kne mngena pun saya terasa dengan tingkah laku awak dgn dieorang. awak fikir la balik,ape DOSA yg besar sgt dieorang buat. ? stop la... awak seolah2 macam bodohkan dieorang termasuk saya. ingat lah awak, hidup di dunia cuma sementara,buat lah baik dengan orang yang baik dengan kite.



setakat guarauan,ke mane sangat lah perginye sampai awak nak maki2 orang tu.. saya tak pernah titiskan air mata saya sebab kelakuan kawan baik saya sendiri. tak pernah. ! awak fikir lah ape yg buat nie sbenanye betul ke salah... kite semua kawan, bukan lawan kan?....


                 TAPI....

malam ini saya sedih ssngat.teramat sedih.saya tak tahu lah kalau2 orang lain ade ke tak perasaan macam saya nie. kalau lah saya ada d tempat awak, saya just think positif. orang tu dah minta maaf kt awak kan, banyak kali. bukan sekali awak. benda kecil yg hanya 'ajuk balik kata2 awak dgn ketawa' besar sangat ke dosa tu? dieorang takde niat pun na sakitkan hati awak sbenanye. kita kan kawan.tak ke mana pun sbenanye kalau awak maki2 dieorang. mungkin awak tak sedar atau tak pernah sedar ape yg awak buat,cakap,brgurau dgn dieorg ade yg lebih brdosa dr ape yg dieorg buat. tp dieorang ade ke maki2 awak? takde pun awakkk.... saya harap kite boleh jadi cheerful sama2 macam selalu okeyh. :) BESTFRIEND FOREVER!

No comments:

Post a Comment