Total Pageviews

Monday, January 24, 2011

5 CERITA , 1 SUARA. fulllaamaakkk. hahaha

pertama nak cerita pasal awak,.awak nie cantik,pandai tp kenpa lah awk suke rosakkan hubungan org? kalau lah awk tahu. sebenarnye kan saya suka sangat,minat sgt kt awak. tak tahu knp. mungkin sbb sy jles dgn ape yg awak ade. saya nk jd macam awak,pandai ! tu la yg saya nk ikut. mungkin awak takkan pernah tahu hal nie kan. sy pn mmg ta brharap awk tahu pn...

kedua cerita pasal ainsah .nak tawu ape yg buat aku terharu sgt? hahaha...dy dpt hadiah anniversary !!! semalam pergi cs same2... bestnye kan... hahaha,,,aku tumpang gembira sayang ;-) aku doakan hubungan korang kekal sampai bile2!
ADZMEER <3 AINSAH

yg ketiga pulak isi hati yg tak terungkap,maka terungkaplah ia di sini... aku suka gile kt dia. aku suka tengok dia,dia comel , arrggghhh!!! kalau lah kau tahu kan. hahaha. kt sekolah time rehat aku selalu cari dia,nak tengok dia,kalau tak tengok,macam rindu je kan. walaupun dia tak tahu. hahaha . kau comel gila lah budak! geram2!! macam na cubit2 je pp kau tu... daahhhhh shhhuuutttt diam diam. jgn smpai ajyd tahu! hahahaha;p

yg ke empat , aku taknak pakai baju koko dengan seluar sukan sekolah tu!!!! tolooonnggg!!! aku tak suka kain dia....gatal ,miang, semua lah,,urghhh... when i wearing the clothes,i'm felt like budak sekolah rendah ! urrgghhh kenapa cikgu paksa saya pakai... saya taknak! nanti jln nmpk bontot,urrhhhh saya takk suka yg itu. hahahahha......

terakhir,yg ke lima. sbenarnya aku tak suke gmba nie,dy cm blur2 gitu kan. tapi atas permintaan yg tersayang aku show lah jugak... gamba ni mase pegi rumah adzmeer. sumpah bengang gile mase mule2 dtg tu... nmpk ajyd je buat muke macam tak kenal. eeiiiiuuwww mase dduk dlm umh adzmeer,aku ta fhm lgsung ape yg dieorg bualkan. maklum lah,bual dlm bhase sabah,mane la org johor na fhm. dlm ht ' bekas tunang abg aku tade pn ckp seteruk mcm ni.' hahaha...kami pun brdekah bersama2... ini lah gambarnye

MOHAMAD YAZID <3 NURUL ALIYA

okay,,sampai sini je... saje nak isi masa lapang,die tak tahu esok aku ade test sejarah. mampus aku ta study lagi hahaha...daaaaa!

No comments:

Post a Comment