Total Pageviews

Wednesday, November 3, 2010

 71536_126515567402091_100001309440890_132104_5273727_n1.jpg picture by naliya94


mule2 mood hilang sebab die ni. ade ke ley pulak dy cm tu? eh law kau tak nak,sudah la... kau tak payah la nak mrayu2 kt aku. aku syg kau la! satu hari aku fkir pasal kau tawu tak,mane esok lg. issyhhh kusoott! naseb baek la exam aku da abez. ade ke dy tibe2 tukar status 'single' tu, . padahal saya tak cakap sikit pn pasal break. ape lah,. ingat saya takde perasaan ke? pastu text "b mtk maaf,b kecewa sgt. b da syg giler at bb. b taley trime kite akn break". what??? saya tak tawu apa2 pun? betul lah kate akak dy "guys always like that".   iloveyou MOHAMAD YAZID<3
                        melpppp.jpg picture by naliya94

yg die nie pulak fuck! paling sedap ar kau busted aku ea... saya add abiel yg konon 'gf'' dy tu,then sy tengok dy wall post kt abiel "thanxz bb" 16september. what the hell! time tu aku ngn kau sebulan kot! bingit tak bingit ar..dah la saya ada masalah dengan ajyd,baru je na lupekn kau,tbe2 masalah yg mnyakitkn aty aku lg dtg.. tak lama lepas tu rabiatul chat saya

rabiatul:ehh,ko tau kn mail da de mkwe
aq lupe nk ckp kt ko
da bnyk kali aq jmpe die ngn mkwe die
saya:da.abiel tu kn?
tgk fb ni abiel jalil
rabiatul:abiel jalil 2 spe
saya:tgk laa...tu kn mkwe dy yg ko nmpk?
rabiatul:ni kwn mkwe dy ke
nme mkwe die izzati
klu kt lab pb mail sllu ngn kiteorg
saya:izzati ne?
rabiatul:budk sek pasir putih
aq de la gk bork2ngn mkwe die
taon ni bdk 2 de men netbol
dari sini saya dah tawu mail memang kaki pempuan,bukan saya je yg dy bodokan,tp abiel pn same! wtf! lelaki jenis ape seyh kau nie. kau taya la perasan sgt diri tu bagus,skejap je allah tu nak tarik ape yg kau bangga2kan.... ingat mail,u dah busted i,jangan menyesal satu hari nanti org yg u sayang buat u lebih daripada u buat i!

No comments:

Post a Comment