Total Pageviews

Friday, November 5, 2010

memory 4th november 2010

cerita semalam.:) at 2p.m baru nak gerak g
pb.yg ainsah bebual! semalamnye text saya 'lya esok gerak kul 12 eh,na g library,meer na blaja' gile kul 12? jadah ape seyh g awal2,sy kate 'pkul 1'.then tetap gerak pkul 2. hahhaha... dh smpai,saya,AINSAH,AYU,MASTURA,ADZMEER pn msuk library,yg ainsah madah blajar!time exam kau mls btul na blaja,time pkwe kau exam,kau bkn maen!saya sudah rasa boring dan tidak senang hati,saya pn ajak mastura jln2..semasa jalan2,nany pn call. "kau kt mane nie,aku penat tau,!call aku lambat betul na angkat,MERAJUK" kalau dengan nany madah merajuk dy je,hahahaha.... mse nmpk dy,wooooo! gempak nany,kau sweet! then,jmpe pulak my bubear hubby,MOHAMAD YAZID. mula2 tu malu lah jugak,firstime meet kn. dh boring2,g library semula ajak minah2 tu keluar,haha paling jahat ar,. ayu je yg ikut,tinggal lh ainsah ngn adzmeer bf dy tu,kn saya dh kata madah belajar,subjek SEJARAH pulak tu.yg nany dah brdekak dh...SAYA,NANY,MASTURA,AYU terasa tank air kami sudah tahap kritikal,kiteorg pn pegi kebayan,ajyd lak tak nak ikot,for me,never mind,it's ok:) dlm 20mnit kt kebayan tu,ainsah n adzmeer pulak dtg,,..dyorg baru na mnum air,saya dh ajak bla,yg ainsah paling sedut air dy cpt2 ar,hahaha!then,panggil my ajyd at music valey,kiteorg pn g la k.box. dlm k.box nie memory paling fun! haha,ta tahu nak cerita mcm mane..saya tak sangka firstdate kita fun sgt,kelakar pn ade! haha,.pas dh puas melalak,masing2 amik gmbr.pas amik gmbr,anta nany alek smpai tgkt 2 je.hee,pastu g uo beli barang ainsah yg nenek dy pesan:) pas keluar uo,saya ternampk ade helmt hijau saya pn cakap "aku tengok helmt hijau je aku teringat ray"kiteorg pn ketawa laa,saya terkejut sgt tiba ade lelaki serang kteorg dr arah yg sama,dlm keadaan marah,dy pergi kt ajyd yg ada d sblh saya,dy kata "siapa yg ckp td!!!" saya sgt terkejut,dlm ht sya'saya ke sebab saya ingat dy perasan sy ckp pasal helmt hijau td' dy prgi pulak kt adzmeer,ayu pulak backup meer,then ayu yg kne tolak. omg! i don't know what this happen right now!! selebihnya,biar kami sja yg tahu. apa yg penting 4/11 adlh hari yg paling mgembirakan dn hari yg paling menakutkan.

No comments:

Post a Comment