Total Pageviews

Tuesday, March 8, 2011

sayang

semakin baik :)about my mom,i'm always thinking about her. cepat sembuh ibu ♥

gembira sebab mereka ada untuk aku.

Tapiii....

aku rindu nak exercises jari aku, rindu nak rasa vibrate hp aku, rindu na dengar lagu KIMIA bunyi di hp aku , rindu na tengok 'message received' , rindu nak ketawa dlm hp ,arrrgghhhh rindu semua ! HAHA. wtv.

tapi tak semua orang gembira,tak semua orang boleh ketawa, tak semua orang boleh tersenyum sekarang nie. yg boleh cuma menangis,menangis dan menangis. siapa?

HAZIYAH.
awak....
awak kena kuat. awak semangat saya. awak lebih kuat drpd saya. lelaki ramai kan awak. memang,kalau kita dah sayang sgt kt orang tu , kita tak boleh lari dr situasi tu. saya faham, saya pun pnh rasa. HAHA. eerrr =,='
takpe,awak menangis je puas2. menangis je ! awak luahkan semuanya dalam tangisan awak tu!  satu hari nanti awak akn sedar,ramai lagi yg menyayangi kita. mungkin dia buat mcm tu ada sebab, awak kena faham dia. biar kita yg mengalah awak. macam SYERA kata

'cinta nie macam rama-rama,makin awak kejar ,dia makin jauh. so,awak tak payah kejar dia. rama-rama tu akan balik pada sarang dia. sebab satu hari nanti dia akan tahu sendiri sarang tu adalah terbaik untuk dia'

banyakkan doa ye. semua tu,boleh buat awak tenang. mungkin bukan hari ni,mungkin bukan esok. tapi tak mustahil kan satu hari nanti?
sabar ok . :)
mungkin jugak satu hari nanti dia akan sedar ape yg dia dah buat. dan mungkin jugak satu hari nanti dia sendiri yg datang cari awak. kadang-kadang kesedihan tu permulaan bagi kegembiraan dan kebahagiaan. :)
awak jangan lah sedih lagi.
rindu awak tau,balik sekolah je mesti nak msg awak,tp tgk awak down,rasa bersalah na msg awak. kalau ada masa,saya call awak ok. awak kuat kan. :)
ILOVEYOUTOHAZIYAH
cheer ;)

No comments:

Post a Comment