Total Pageviews

Saturday, February 12, 2011

nak cerita,mula2 tggu bas, tiba2 terlepas bas trip ptama tu. ahhhh ta dpt ptame,.dua pun jadi lah kan...
 dah sampai stadium,dduk dlm dewan tu mmg allllwaaaayyysss bergambar.

ok ni antara gambar yg paling aku suka. lau na tgk lagi,boleh terus ke album US di mukabuku saya:)

nie lah suasana stadium dari atas.saja je dduk ats ni,nanti kang dah tua tiba2 cakap sorang2 MENYESALNYA AKU TAK NAIK TMPT DUDUK ATS STADIUM TU.haaa yg tu kempunan nanti...ok, yg baris hujung sna pg1,tengah2 pg3 dan ti tepi sini pg2 <3
=/ sorry buat ika,sbb aku curikk gambar kau yg ni, haha

nak cerita lebih2 pasal motivasi tadi pun ATIKA AFFENDI dah ceritakan segala-galanya dgn lengkap. main pg1 dan pg3 main baling2 botol? botol tu ok lagi,macam mana dgn makanan yg belum sampai 5 minit diedarkan, terus baling2.astaghfirullahalazim.... kan rezeki tu,. sumpah mase tu keadaan mmg tak terkawal. pelajar pg1 seramai 800lebih dengan pelajar pg3 seramai 700 org? aku terus tengok reaction ibu bapa yg ada kat atas,tetamu vip. dieorang semua terkejut. peerrrgghhhh aku yg budak pg2 nie pun terasa malu dia,apa lagi warga smkpg dan smkpg3? 

dan aku berpesan dengan abang aku sebagai KAUNSELOR PG1 tu dengan mnggunakan sistem pesanan ringkas (sms)

     "nanti denda sikit budak sekolah abang tu,and! ajar die cara menghormati majlis rasmi yg besar macam tuh"

hah? abg aku jwb ape? nanti aku bgtahu. ok,sambung lagi korang dah brgaduh,gaduh la. tibe2 botol terkena kepala budak perempuan pg2 tu pe hal pulak? and tibe2 cikgu announce pg2.wtfuccccc? kiteorang tengok je kot. aduh, malunya la hai.,

ok dah kesimpulannya aku suka part yg bergambar, ombak ,menjerit dan booooo kan sekolah lain. hahaha... astghfirullahalazim... tepuk sikit bahu aku dan suruh la aku bertaubat. dan BE YOURSELF! haaaaa ok, salam ^_^

No comments:

Post a Comment