Total Pageviews

Monday, January 17, 2011

desperate lelaki sangat ke?

assalamualaikum.

sebenarnye blog aku nie bukan tempat untuk aku cerita pasal nie. tapi dah terpaksa.
semalam tengah text2 ngn ajyd tibe2 ade msj masuk

she : liya sayang ajyd?

aku : ye. he is only one in my depth heart. awak sape?

(padahal aku dh tawu tu sape sbb aku dh tye ajyd,)

she: takde sape2lah. okey. salam

(dlm hati dah kenape lah kan.)
tibe2 dalam 1jam lepas tu msg masuk lagi from she jugak

she : mksd ak,kn dy da ptos ngn liya tu sebelum aku bwk dy dtg sini.tp tak kesampaian bb ak da ptos ngn dy an.

belum sempat na reply,msj masuk lagi

she : tao. dy ad mmbe kt cni. tu yg dy nk dok cni ngn aku.ak ckp ngn dy law dok ngn ak naty num dy sume ak patahkan.dy ckp okie je. tu yg ak tk kesah lgsg mse dy kapel ngn liya tu. gmba2 dyowg sume aku tgok. dy nak kua ngn liya pn dy g tao ak. dy kol n msj liya pn dy g tao ak.

ajyd ckp dy kt selangor. so yg (dok cni) tu maknenye at SELANGOR lah.mule2 kecik besa kecik besa je aku bce msg ni. BYTHEWAY aku bace msg she nie sambil ketawa! hahaha...ceyhhhh salah no ke kak? konon trsalah send msj la ea.nak send at mmbe trsend kt girlfriend EX boyfriend sendiri?  hahaha.. i know la mane kau dpt no aku kalau tak dr kawan kau. then aku forward msg2 tu at ajyd. pastu bermula lah typing yg tak seberape panjang utk membalas msg2 she tu....

aku : assalamualaikum(kasi sejuk sikit) .kalau awak rase msg2 ni boleh pengaruh sy, awak jgn berharap sangat. sy tak cari pasal dengan awak,so ape masalah awak sekarang? DESPERATE lelaki sgt ke?? jangan malukan diri sendiri laa... lelaki ramai kt luar tu,jangan ingt sy ni senang awak na jdikan umpan. terima kasih.

hahahahah! puas rasenye keluarkan perkataan DESPERATE tu. no worries la,,,..aku takkan wt kau terasa kalau tak kau sendiri yg terasa. jangan tkejut la aku wt blog title ni. aku takkan cari pasal dengan orang kalau tak orang tu sendiri yg cari pasal dengan aku. nie kn msg yg kau bls lps msg aku tu? ;-) .hahaha.aku tak kesah pun. kalau nak jangan la CUMA SEKADAR SMS je. face to face la dengan aku lau kau tak puas hati sangat. kau budak sains la weyh, pandai memang pandai tp berdendam gile kan. hahaha stop la. lelaki taley wt mati pun.

No comments:

Post a Comment