Total Pageviews

Saturday, January 1, 2011

1st JANUARY 2011

nak tawu tak aku wtpe hrnie? g wedding aunty adzmeer! dgn sape? dgn ainsah,mastura and my lovely ajyd lah ! hehehe... bestnye,maklum la harinie ANNIVERSARY LEYAJYD for 2 MONTHS.ceyh cm lame je kan.hahaha..tp tu la badan rase panas je...  kepala,jgn ckp lah,rase cm na pecah pun ade. eeiiii takutnye....  dah la plan na wt rambut curl tak jadik.abez rambut aku keras jadinye. sdey btul.

time da smpai at uma adzmeer tu bengang gile kot,segan akak nyah ! semua orang sabah,lau ade yg mengumpat pn kite tak fhm ape pon,sabaaa je lh (ceyh,tiru razif mari menari) ,.. makeup pun dah mcm hantu jadinye! aku dh agak dh,kalau feeling dr rumah tak sedap.mmg tak sedap la jdnye,... pastu smpai2 je tnmpak ajyd pulak kan,mampus aku. bengang la seyh,. hahaha...dgn muke yg d buat2 bodonye,jln je lah trus msuk dlm rumah...

tgah2 mkn,sebok je tau ajyd tu dtg tmpt aku,men cuit2 pulak,eh die nie kang, kne aja jugak malam nanti !. ;p
pas tu,aku msuk dlm smule,tibe2 adik adzmeer tarik aku kt sorang mamat nie? hahaha.,dlm ht,mampus aku lau ajyd ade at cni. tp aku tak pegi pun. hehe... pastu ajyd sebok na balik,ingt na amik gmbr ngn dy,pastu mls la na ckp,dy pn cm na cpt je kn. dah salam boleh pulak nak yom pp nie,eh ta tengok ke makcik2 tu, dah la kite tak phm dy ckp ape,kang ta pasal2 kau dpt ceramah free bhasa sabah baaaa....

konon na balik,tp tgk cake dy,aduhhh macam memanggil2 je suruh aku amik cake tu. maklum la da lame ta mkn kek,.msuk uma alek,suh la meer amikkan kek. pastu suh ajyd dtg smule. hahah,pdn muke! am i care. ceyh tade la.rindu je. hahaha. miss you gilak!

AZAM 2011,
 -diharap spm 2011 dapat membantu saya untuk capai cita2 saya,
-lebih mnjdi ank yg baik.
 -gf yg baik? ohh mungkin. hahaha.harap hubungan tu kekal lh smpai bile2 termasuk la dgn semua kwn2 aku yg tersayang .
tak kurang aja dgn cikgu.*ehhh sbelum ni ade ke aku kurang aja ngn ckgu? hehehe .
 -tak ponteng kelas lagi *hahaha,,. waktu PJ je kot,time ta bwk bju sukan. !,tp time kimia memang aku dgn ainsah selalu ehem2 c.razul tu ckp na g tandas,skali amik kau. 1masa merayap je!
.-lebih menjadi anak yg rajin dan tak kuat tido! dan yg lebih penting
-no more boys at pg2 yg aku gile2 kan lagi.semua tu sudah berakhir!
 i wish i can get 10A+ in SPM 2011. aminnnn.... .

No comments:

Post a Comment